hallo, mijn acer aspire laptop start de hele tijd opnieuw op wat moet ik doen?

- hij komt niet niet eens tot t in logprogamma
- voordat ik me laptop uitdeed virus check gedaan
geen virussen
- half jaar uit ong
- windows 7
HEEELP

Toegevoegd na 8 minuten:
heb de cd volges mij niet meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Start de laptop nog een keertje op en doe dan de DVD van Windows erin. Dan uitschakelen. Dan weer aandoen en dan kiezen bij Windowsinstallatie voor: repareren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ken iemand met een acer aspire van 3 jaar oud, zelfde probleem.

haal je accu eruit en start hem aan de stroom op, back up meteen zoveel mogelijk bestanden.

degene die ik ken had geen garantie meer. Repareren zou ongeveer net zo duur zijn als een nieuwe. Alle data kwijt (backuppen lukte niet, laptop viel uit toen hij net opgestart was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al geprobeerd om tijdens het opstarten iedere seconde op F8 te duwen? Met een beetje geluk kom je dan in een keuze menu. Daar heb je een aantal opties waaronder "laatst bekende juiste configuratie". Als je die optie kiest heb je kans dat je systeem wel opstart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah dat probleem had ik ook. Het heeft namelujk niks te maken met de software, maar met de hardware. Ik heb het vervolgens op deze manier opgelost: op de onderkant van je laptop bevinden zich een aantal schroefjes linksonder. Deze zijn verbonden met de harde schijf. Als je deze schroeven wat losser draait en een beetje ketchup op de schroefdraden smeert. Laat de ketchup drogen en gooi vervolgens de laptop uit het raam en koop nooit meer een acer laptop. Probleem opgelost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ketchup? Daar wil ik het fijne van weten :p