Ik gebruik windows live mail en daar kan ik gewoon mp3 versturen maar niet een hele cd tegelijk dan worden de bestanden weer te groot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan via je eigen mail (Hotmail, Gmail, Yahoo etc) als BIJLAGE een mp3 sturen aan iemand, daar heb je geen aparte site voor nodig.

Klik op "bijlage toevoegen" en kies dan je liedje, daarna op "toevoegen" drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan inderdaad via de mail. Maar er zijn eventueel ook sites voor. Bijvoorbeeld mediafire. Daar kun je dan een liedje uploaden en als dat gedaan is krijg je een link die je naar iedereen kunt versturen. Het voordeel is dat je muziek in je eigen database komt. Dus hij onthoud je nummers of bestanden. Maar mailen is mischien makkelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien het 1 mp3 liedje is kun je je het makkelijkst via de mail versturen als bijlage.

Wil je grote bestanden verzenden? Dan kun je gebruik maken van de site: www.wetranfer.com. (zit nu achter de iphone, zo uit mn hoofd is het deze www. Anders tik wetranfer ff in in google ofzo. Maar dit is gratis en je hoeft ook geen account aan te maken, jou mailadres, de e-mailadressen waar je het heen stuurt en de bestanden.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het enige wat die nodig heeft. (was dit stukje op het eind vergeten)