Goeie laptop voor minder dan 350 euro?

Hallo, Ik zoek een laptop voor rond de 350 euro.
Ik dacht eerst een Asus laptop A-53 maar ze zeggen dat hij super sloom is.
Weet iemand een laptop met deze specs ongeveer?
300 (of hoger) GB ongeveer
Met DVD DL schrijver
Goeie processor
Een videokaart die geschikt is om GTA San Andreas te spelen.
Ik hoef geen laptop voor "heavy games" want daar heb ik mijn Xbox 360 voor maar GTA San Andreas wil ik gewoon daarop spelen (wegens online).

Iemand een ideetje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Kijk bij mijn bron, een selectie van alle laptops onder de 400 euro.

Complete lijst met specificaties, populariteit en leveradressen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is deze goed?
http://www.dixons.nl/asus-eee-pc-silver-1215b-amd-e-450.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is slechter dan de Asus A53 iig qua graphics.
Let op het volgende (want dit had jezelf makkelijk kunnen zien als je het trucje snapt). AMD radeon XYZZ (6770 bijvoorbeeld) X=Generatie, hoger is in principe beter maar veel belangrijker is.
Y=Soort Model, 9 Ultra highend, 8 is Highend, 7/6 mainstream, 5/4 budget, lager is meestal geïntegreerd/ultra budget.
ZZ=Minimale verbetering meestal een iets hoger klok dan een lager getal als X en Y gelijk zijn. Een 5700 is beter dan een 6400 want Y is belangrijker dan X. Asus a-53=6470
Asus EEE= 6320
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En deze dan?
http://www.dixons.nl/catalog/product/view/id/2912?utm_source=kieskeurig&utm_medium=cpc&utm_campaign=kieskeurigclick
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als je even mijn uitleg bekijkt zou je er zelf achter kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap hem niet helemaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AMD Radeon HD 4250M is slechter dan een 6470 en ook dan een 6320 die is dus nog slechter dan vorige systemen (qua graphics dan).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe weet ik of hij geschikt is voor GTA SAN ANDREAS?