Waar kan ik de video van Toon Hermans "Snieklaas" downloaden/delen met beeld erbij?

N.a.v. mijn vorige vraag hierover. Ik kan op youtube alleen maar vinden met stilstaande titel. Ik heb verder nog wel de originele conference gevonden maar ik wil hem graag downloaden cq delen kunnen op Hyves.

Toegevoegd na 20 minuten:
Bedankt voor de antwoorden. Deze heb ik allemaal wel gevonden, maar ik zou hem graag willen downloaden/kunnen delen zonder dat ik daarvoor utorrent oid moet installeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

OP onderstaande link tref je 'levende' beelden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Onder andere op deze site zie link ,te downloaden met atube catcher 2e link.groet

Toegevoegd na 11 minuten:
Met 123 video kun je hem delen op Hyves,om te downloaden zul je toch eerst een download programma moeten installeren.atube catcher is
èèn van de weinigen die ook de url van 123 video download.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En...ook op Youtube te vinden...
http://youtu.be/IOxFTEwG2B8

Toegevoegd na 2 minuten:
....blijkbaar zonder beeld....!!
Gn goed antwoord ...