2 problemen met hypercam 2? en 1 probleem met screenshot

Hoi hoi ik heb vandaag hypercam 2 gedownload.
Dit komt er te staan:This copy is not registerd en als ik dan een filmpje maak dan komt er dit te staan bovenin unregistered ofzoiets hoe moet ik hem dan registreren?
2e probleem: als ik een filmpje maak dus maakt hij alleen een klein hokje links boven in bij de tekst balk en kan ik alleen dat filmen :P
Screenshot probleem: ik weet hoe ik een screenshot maak maar nou gaat het mis als ik op PrtSc druk printscreen knop en dan op F12 dat moet dan komt er een balk onderin met allemaal gegevens van de website elements staat er dan en dan maakt hij geen screenshot hoe komt dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Teveel vragen in één vraag! Er zijn maar weinig mensen die alle drie de vragen kunnen beantwoorden en het gevolg is dat er niemand op je vragen antwoord geeft.

Om met je eerste vraag te beginnen: er is zowel een betaalde als een gratis versie van Hypercam. Jij hebt de "trial" (probeerversie van de betaalde uitvoering) op je pc gezet en daarvoor moet je je registreren.

Begin eens met de gratis software te installeren, nadat je de trial hebt verwijderd en je pc opnieuw hebt opgestart.
De gratis versie vind je hier:
http://download.cnet.com/HyperCam/3000-13633_4-10004511.html

Toegevoegd na 11 minuten:
Nu het antwoord op je tweede vraag. Als je klikt op "Select Window" en vervolgens op "Start Rec", wordt er een opname gemaakt van je hele beeldscherm. Wanneer je een deel van je scherm wilt opnemen, klik je op "Select Region". Daarna klik je op een plek in het beeldscherm en ga je, terwijl je de muisknop ingedrukt houdt, naar een andere plek op het scherm. Zo baken je het gebied af dat je wilt opnemen.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011