Hoe kan ik me iPod Jailbreaken?

Ik probeer het de hele tijd maar er komt steeds dat ik een veroudere versie heb maar ik heb versie 4.3.5 kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

greenp0ison
Limera
Redsnow
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.jailbreakme.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.jailbreakme.com, gewoon op je iPod of zoek op YouTube antontje123, hij heeft een filmpje op zijn kanaal, url komt

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=64U4Jr1rlOI
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze antwoorden die gegeven zijn kloppen voor geen meter, behalve een beetje die van David.

Je beschikt nu over een versie 4.3.5 die is niet te jailbreaken, naja dat zeg ik fout hij is wel te jailbreaken maar alleeen maar tethered en dat is heel ongemakkelijk. Dit houd is dat je elke keer via Redsnow je iPod moet opstarten, wanneer je je iPod gewoon opstart zonder de pc zal geen een applicatie het doen.

Waar jij denk ik naar op zoek bent is een untethered en die is nooit vrij gegeven door een jailbreak-team, dus daarbij houdt het op.

Wat je wel kan doen is je versie downgrade van 4.3.5 naar 4.3.3 of nog lager dan kan hem wel jailbreaken met bijvoorbeeld Greenpois0n of jailbreakme.com

Voor meer informatie over tethered- en untethered jailbreak methodes, zie dan de volgende webpagina:

http://appletips.nl/tethered-en-untethered-jailbreak-methodes/

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja kan dat doen via cydia en van en het is legaal