Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik me iPod Jailbreaken?

Ik probeer het de hele tijd maar er komt steeds dat ik een veroudere versie heb maar ik heb versie 4.3.5 kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
555

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

greenp0ison
Limera
Redsnow
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.jailbreakme.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.jailbreakme.com, gewoon op je iPod of zoek op YouTube antontje123, hij heeft een filmpje op zijn kanaal, url komt

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=64U4Jr1rlOI
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze antwoorden die gegeven zijn kloppen voor geen meter, behalve een beetje die van David.

Je beschikt nu over een versie 4.3.5 die is niet te jailbreaken, naja dat zeg ik fout hij is wel te jailbreaken maar alleeen maar tethered en dat is heel ongemakkelijk. Dit houd is dat je elke keer via Redsnow je iPod moet opstarten, wanneer je je iPod gewoon opstart zonder de pc zal geen een applicatie het doen.

Waar jij denk ik naar op zoek bent is een untethered en die is nooit vrij gegeven door een jailbreak-team, dus daarbij houdt het op.

Wat je wel kan doen is je versie downgrade van 4.3.5 naar 4.3.3 of nog lager dan kan hem wel jailbreaken met bijvoorbeeld Greenpois0n of jailbreakme.com

Voor meer informatie over tethered- en untethered jailbreak methodes, zie dan de volgende webpagina:

http://appletips.nl/tethered-en-untethered-jailbreak-methodes/

Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja kan dat doen via cydia en van en het is legaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding