Hoe kan ik de prestaties mijn computer verbeteren?

Ik heb een computer met deze specificaties:

OS:Windows 7 Ultimate
64-bit
RAM: 4 GB
Processor: Intel core i7-2600 @ 3.40 GHz
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 460 SE vi

Dat is zeker niet slecht, maar wat kan ik verbeteren wil ik spellen als crysis 2 en BF3 op de hoogste kwaliteit spelen?
Ik snap dat ik extra RAM kan kopen, maar heeft dat echt zin? En mijn processor upgraden kan ook, maar mijn processor is is wel oke volgens mij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Bij 64 bits denk ik meteen aan véééél RAM, hoe meer hoe beter en het kost tegenwoordig bijna niks meer.
Als het gaat om de grafische kwaliteit van jouw spellen zou ik een nieuwe grafische kaart kopen, de kaart die je nu hebt is aardig maar niet direct 'state of the art'.

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je op onderstaande link klikt vind je bv een prachtige grafische kaart, kost wat maar dan heb je ook wat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor uw antwoord, ik zal even kijken hoe duur RAM is. Wat zou een state of the art grafische kaart zijn?

Andere antwoorden (4)

haal er wat programm's vanaf. je zult zien dat alles net even wat soepeler verloopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor het antwoord, maar ik heb echt al heel weinig op mijn pc staan. Ik bedoelde meer in de zin van meer RAM kopen of een nieuwe processor of grafische kaart.
Begin eerst met een betere videokaart en daarna pas meer RAM.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je geen programma's wilt verwijderen, dan kan je altijd het programma: Game Booster gebruiken, het sluit alle niet belangrijke op de achtergrond meedraaiende programma's af, je zult zien dat je pc veel sneller is, en er zit ook nog een speciale boost op waarmee je jou game voorrang geeft op alles wat er op je pc gebeurt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx zoek je game, dan moet je een bestandje downloaden op je pc (alleen IE of Firefox), dan ff reloaden & zie je meteen bij minimal &required wat je in je pc hebt & waar je je pc op kan verbeteren.
Als ik je specificaties zo lees moet dit wel kunnen op je pc, misschien andere videokaart