Runscape hoef je niet te downloaden, het is een online spel, alleen je java moet up to date zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik bedoel het is een browserspel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een online spel installeert vanaf een account van het systeem, kan je fout 2103. Dit kan omdat je een installatie als gebruiker tot stand brengt, terwijl het eigenlijk alleen een machine-installatie is.
Het kan ook zij dat er een registersleutel ontbreekt of is beschadigd:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell mappen

Oplossing, spel kopen of online spelen.
Veel plezier.