Hebben ze in Duitsland ook msn?

Ik doe met school mee aan een uitwisseling naar Düren (Duitsland).
Ik heb het e-mailadres gekregen van mijn partner en mijn vraag is of ze in Duitsland ook msn kennen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Jazeker, msn is over de hele wereld bekend. De vraag is of die specifieke persoon het ook heeft.
Ik zou eerst maar een e-mail sturen om het te vragen en jezelf te introduceren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MSN kennen ze over de hele wereld.
Als het een hotmail of live adres is, is dat meteen ook met MSN.

Toegevoegd na 26 seconden:
Net als Facebook en Twitter trouwens.
Bijv. Hyves is echt Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker kennen ze msn, maar het chatprogramma ICQ is ook nog steeds zeer bekend in Duitsland en wordt daar ook regelmatig gebruikt.