Samsung Laserprinter CLP-325W eerste keer printen nooit een netwerkstatus beschikbaar. Hoe op te lossen?

Het maakt niet uit hoelang ik wacht, maar de eerste keer dat ik iets wil printen nadat ik deze draadloze printer heb aangezet krijg ik altijd de melding dat de netwerkstatus voor deze printer niet beschikbaar is. Dan moet ik hem eerst weer uitzetten waarna na het aanzetten de netwerkstatus wel meteen beschikbaar is.

Misschien zit er in mijn instellingen iets niet goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb op mijn HP een vast netwerkadres ingesteld en dat ook in de printerdriver van de computer gezet. Daarna nooit meer last gehad van een onzichtbare printer.