Dat klopt, de taak balk waar je normaal gesproken je zoekoprachten invoert is nu weg.
Je browser balk, die lange balk helemaal bovenin is nu je nieuwe taakbalk, normaal gesproken typ je hier geen trefwoorden in maar omdat deze browser van Google zelf is, krijg je automatisch de zoekresultaten van altijd als je deze daar bovenin intypt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O sorry bedoel je die? Haha, ik dacht dat je de google taakbalk bovenin bedoelde! Sorry foutje.
Ik weet niet zeker of het werkt, maar probeer F11.