Welk lettertype is dit?

Ik heb een foto gevonden en daar staan een mooi lettertype op en ik heb geen idee hoe het heet? Ik heb al op Dafont.com gekeken maar ik kon niet echt iets vergelijkbaars vinden. Weet iemand hoe het heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit lettertype heet "Love and Passion"van Jellyka.

Toegevoegd na 12 minuten:
Als je het lettertype hebt geinstalleerd, dan heet het geen "Love and Passion", maar "Jellyka - Love and Passion", dus zoek niet in je lijst van beschikbare lettertypes naar een type dat begint met een "L", maar met een "J".