Kan de dell inspiron duo (netbook) games aan met zijn processor en videokaart??

Veel netbooks/tablets (hybride) kunnen wel games aan @ youtube. En ik zou graag willen weten of deze tablet ook wat zou aan kunnen ( world of warcraft, starcraft etc.) ik wil hem voor school gebruiken, maar natuurlijk wil ik wel een paar x een game spelen op zo een portable pc. Geen antwoorden zoals: er kunnen geen games op, of ze zijn er niet voor gemaakt ( dat weet ik al ;) ) ik wil weten of je het erop kan spelen ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je stelt je vragen altijd zo raar. Je neemt altijd een product waarvan je stelt dat het iets kan, niet zo goed, maar je weet door vage filmpjes dat het mogelijk is en dan vraag je ons of het kan. Wat wil je nou precies dat we zeggen? Eigenlijk is je vraag de volgende: "Het kan want het kan, maar kan het eigenlijk? Maar zeg me niet dat het niet kan want het kan weldegelijk ook al weet ik dat het eigenlijk niet kan!" Een paar weken terug stelde je steeds op die zelfde manier zo'n vraag over een Acer tablet of een Win7 tablet ofzo. Het is veel handiger je wensen en je budget op te geven dan elke keer een product te noemen. Je zou ook een aantal producten kunnen noemen en vragen welke het beste voor je is.

Het beste antwoord

Sorry dat ik het zeg, maar zoals je zelf al zegt ze zijn er niet voorgemaakt. Dat zou je zelf ook al kunnen zien aan de eigeschappen van de netbook kunnen zien. Dus ja het is een netbook om even mee op het internet te gaan of om wat in office te werken. En ja een spel op spele.nl zal natuurlijk geen probleem worden. Maar ja verwacht er niet te veel van!