Is rebvoice betrouwbaar als VOIP provider?

Ik zoek een bedrijf waarmee ik goedkoop kan bellen/smsen via VOIP en http://www.rebvoice.com is wel heel goedkoop. Ik dus googlen maar ik vind er bijna niks over. Je moet minimaal 10 euro beltegoed kopen, en als het een grote scam is, dan is dit uiteraard zonde van het geld.

Mijn vraag is dus:
heeft iemand ervaring met Rebvoice?
zo ja: werkt het goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi. Ik kan je niets vertellen over 'rebvoice'. Ik zelf gebruik 'VOIPWISE' en heb daar goede ervaringen mee. Hier moet je ook €10 betalen. Mijn vader woont op Bonaire en ik zelf op Tenerife. Hij belt gratis naar mij en ik moet een kleine vergoeding betalen nml €0,07 per minuut en naar een mobiel nummer €0,09. Let wel, dan bel ik naar een telefoon nummer. Je kan ook naar een pc bellen natuurlijk en dat is gratis. 'VOIPWISE' heeft tegenwoordig ook software voor mobile telefoons. Dat heb ik nog niet geprobeerd.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes, Rob