Iemand heeft mij een email gestuurd via een mobiele telefoon, kan ik zijn naam of telefoon nummer achterhalen?

Toegevoegd na 5 minuten:
ik krijg annonieme email berichten, onder aan het email bericht staat alleen vermeld dat het word verzonden via een blackberry

Weet jij het antwoord?

/2500

Telefoonnummer kan je niet achterhalen, dat is niet gekoppeld aan het mailadres. De naam kan je zien bij de afzender.

kan niet direct, maar je kan wel bijvoorbeeld als het een hotmail email is zijn/haar profiel opzoeken en daar staat misschien een nummer en/of naam.

In zijn algemeenheid is dit een zinloze actie, loopt 999 keer van de 1.000 op niets uit. Providers werken hier t.a.v. particulieren niet aan mee. Je zal minimaal met een gerechterlijk bevel moeten aankomen willen ze hier voor aan het werk gaan. Als je last hebt van "spam" zou ik gewoon een ander e-mail adres nemen en anders kun je de bewuste e-mail toch gewoon beantwoorden en vragen met wie je te maken hebt? of zie ik iets over het hoofd?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100