Ik heb geen wekker, en mijn mobiel is op. Hoe kan ik toch via mijn computer een wekker zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.9K
MissBiggie
12 jaar geleden
Hoe bedoel mijn mobiel is op? Als je beltegoed op is, kan je hem gewoon als wekker gebruiken hoor. Of anders gewoon je mobiel opladen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miss biggy het valt mij op dat je altijd nare antwoorden geeft!
Misvhien komt dat niet bij iedereen goed over

Het beste antwoord

bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nu maar hopen dat ie goeie luidsprekers heeft!
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop het ook, want mijn computer staat ingesteld dat hij automatisch het geluid dempt wanneer hij lang aan staat.

Andere antwoorden (3)

Via een 'herinnering' in Outlook. Wel de boel aan laten staan, anders wordt je alsnog niet wakker.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook de pc automatich aan laten gaan, bij een mac dan, en dan de webpagina automatisch laten openen
Je mobiel opladen.
Wekker van je broer/zus gebruiken.
Vragen of je ouders je kunnen wekken.
Online wekker gebruiken.
Indien je die hebt je iPod gebruiken.

Genoeg mogelijkheden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via je computer raad ik niet aan, is ook niet verstandig om je pc zo lang aan te laten staan.
Ik zou gewoon je mobiel opladen en dan alsnog de wekker zetten of je ouders vragen om Je te wekken!