Welke link van youtube moet je gebruiken om het filmpje rechtstreeks in je antwoord te krijgen?

Toegevoegd na 24 minuten:
Zo zie ik dus mijn link in een antwoord. Misschien zit er bij mijzelf iets fout dan?

Toegevoegd na 31 minuten:
Nou, nog een test dan. Nu de link in de adresbalk nog een keer gekopieerd en geplakt...

Toegevoegd na 33 minuten:
Ja hij doet het nu! Maar waarom dan niet in mijn andere antwoord -waar ik het op dezelfde manier heb gedaan- is mij dan nog een raadsel, want daar werkte het echt niet zo :-/

Toegevoegd na 45 minuten:
Nog èèn keer test dan met de nagelvideo, in een bewerking...

Toegevoegd na 46 minuten:
Nope, doet het niet. Toch dan blijkbaar iets dat je niet rechtstreeks mag delen. Blijft dus de vraag over hoe je dit dan kan zien?

Toegevoegd na 1 uur:
Eindconclusie: Het komt er dus eigenlijk op neer dat je wel gewoon de URL van de adresbalk in je antwoord moet plakken bij "Video Toevoegen", maar dat het aan de restricties van de plaatser van het filmpje ligt of het in een rechtstreekse weergave, of een link wordt weergegeven.

Beide antwoorden waren dus goed, de een het eerst, en de ander waardoor ik het beter begreep.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

- Klik op 'video toevoegen' (zie afbeelding)
- Plak daar de volledige Youtube link in (van begin tot eind, inclusief de www dus).
- als je vervolgens je antwoord plaatst, zie je het filmpje in je antwoord.

Toegevoegd na 47 seconden:
Dit werkt trouwens alleen als de uploader van het Youtube filmpje heeft aangegeven dat het filmpje als embed op andere sites gezet mag worden.
Anders werkt het niet.

Toegevoegd na 5 minuten:
Even een filmpje bijgevoegd als voorbeeld, dit heb ik gedaan met de methode zoals beschreven.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik heb even geprobeerd met jouw link vraagsteller, en dan werkt het filmpje niet.
Dan is dat dus een filmpje waarvan de maker heeft gezegd dat er geen embed geplaatst mag worden op andere sites. De enige manier om dat filmpje te geven in een antwoord is als een link.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk voegt dit antwoord heeel weinig toe..
Kimath
12 jaar geleden
Ik zeg in mijn antwoord wel hoe het kan komen dat een filmpje niet werkt als je het aan een antwoord wilt toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is wel waar.
Kimath
12 jaar geleden
dus het voegt wel een beetje info toe ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ;). Sorry ik reageer altijd een beetje te snel negatief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een +je
Kimath
12 jaar geleden
je moet gewoon de rechtstreekse link gebruiken, die bovenin de adresbalk staat, zoals in het antwoord van GreenBlue vermeld.

Andere antwoorden (2)

Gewoon de link die boven in je url balk staat ;).

Toegevoegd na 10 minuten:
Het kan echt niet anders ;o.
Ik zou niet weten waarom het bij jouw niet zou werken.
Gewoon die url blauw maken
op rechtermuisknop drukken. En dan kopieren.
Dan hierheen rechtermuisknop plakken en dan moet ie lukken ;).

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
op die manier plak je inderdaad de link. @vraagsteller: heb je het filmpje in je antwoord geplaatst zoals in mijn antwoord beschreven staat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Dezegebruike Lol dit is echt vreemd
Ik gebruik nu de link die in je adresbalk staat.

Toegevoegd na 22 seconden:
En het werkt!