Je kunt dit doen met een smartphone. Op de smartphone download je een app waarmee je de code kunt scannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de app van de QRscanner gratis gedownload op mijn I-Phone.
En mijn vriend heeft hem ook op zijn HTC.
Volgens mij is dit mogelijk op alle Smartphones..

Toegevoegd na 3 minuten:
=QR-Reader in de AppStore.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval op de iPhone en de Samsung Galaxy S.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een smartphone. Deze telefoon moet ook beschillen over een camera (om te scannen) en internet om de informatie op te halen. Als je een smartphone hebt dan kan je apps downloaden met betrekking tot het scannen van QR codes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op smartphones: iPhone, blackberry, HTC, Samsung galaxy etc.

Ook kan het met de iPod touch 4g.