Ik hoor om de zoveel tijd het geluid van gebroken glas uit mijn pc. Wat kan dit zijn, en hoe stop ik dit?

Er is dus verder niets stuk ofzo. Het geluid komt gewoon uit mijn boxen. Welk programma kan dit zijn, of is het iets van een bug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boksen goed aangesloten, een breuk in de kabel of een loszittend stekkertje misschien

Het beste antwoord

Hey dat is grappig, ik heb dat namelijk ook. En ik ben er toevallig vanmorgen achter gekomen dat het van Avast virus scanner is. Meestal hoor ik het als ik een bericht krijg dat Avast mn virusscan heeft uitgevoerd en er een rapport beschikbaar is. Als je het bij jou hoort, kijk dan of je ook een bericht ofzo hebt gehad. Succes