Wat is een goed alternatief voor Google Analytics?

Vanwege de huidige SSL-search bij Google wil ik náást GA een ander Webanalytics-programma gebruiken...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

awstats, maar je moet wel toegang hebben tot je server.
(op veel servers draait dit tool al)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, zodra ik bij de server kan, zal ik deze tool eens proberen....
Een collega van me heeft voor een klant GetClicky gebruikt, volgens hem had de klant er goede ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het even getest, opzich ben ik er wel tevreden over...
Alleen is het ook mogelijk de Getclicky Button van de pagina's af te krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het later vandaag even aan mn collega vragen!
Mint van Shaun Inman is ook vrij populair.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik ik naast analytics Statcounter. Het is gratis en je kunt veel verschillende dingen bekijken zoals; afkomst, zoekwoorden, tijd op de website enzevoort.