Is deze laptop geschikt voor games?

Ik vroeg me af of deze laptop goed geschikt is voor games.
Ik had zelf al wat research gedaan maar ik wilde toch ook het oordeel van iemand anders.

http://nl.hardware.info/productinfo/127166/acer-aspire-7560g-8358g15tm#tab:specificaties

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, best wel.

Het beste antwoord

Ja, dat gaat wel lukken, alleen zal de rek er snel uit zijn, dus verwacht niet dat je over 2 a 3 jaar de nieuwste games nog steeds goed kan draaien.

hier een test van de videokaart:
http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-6720G2.57274.0.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zo gaat dat altijd met games, daar was ik wel op voorbereid. Ik ven best bereid ze op lage kwaliteit te spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook weer waar, lijkt me een goeie prijs voor wat je er voor krijgt, dacht eigenlijk dat je rond de 1000,- zat om een beetje te kunnen gamen op een laptop.
Maar ik kijk dan ook niet vaak naar laptops. Bedoelde ook meer dat een pc met dezelfde prijs een stuk langer meegaat. (maar dat wist je waarschijnlijk ook wel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb liever een laptop zodat ik die mee kan nemen naar vrienden

Andere antwoorden (1)

klinkt goed.
Als je echt alles uit de kast wilt halen blijven de meeste laptops nog wel iets achter bij desktops, maar hier zul je de meeste games wel op redelijk niveau mee kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ psies... al zou ik niet voor acer gaan op zich qua kwaliteit ( IK had zelf ooit 4 nieuwe acer apparaten, paar jaar terug, en drie van de vier begaven het bij normaal gebruik binnen een jaar. Voor mij een reden om geen Acer meer te kopen. het ging hier niet om een laptop overigens. ) maar qua specifikaties kun je er de meeste games wel mee spelen. net wat deze gvér zegt een desktop blijft toch meestal beter, dat wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf nu een acer en die heb ik al drie jaar, die doet het nog steeds goed