Kan gmail ook onderverdelen in dagen?

Is het mogelijk om gmail zo in te stellen dat de mail in dagen wordt ingedeeld?
Dus dat je een een balk hebt met maandag en dan daaronder alle mail van maandag. En dan dinsdag en daaronder alle mail van dinsdag, etc, etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat is niet mogelijk. Wel staan de berichten natuurlijk op volgorde van binnenkomst en dit is te checken doordat de achterste kolom de datum bevat. Zo kun je wel snel zien wanneer wat is binnengkomen.

Een ander alternatief is om gmail te koppelen aan een mailprogramma zoals Outlook. Als je je mails van Gmail binnenhaalt met Outlook dan kun je in Outlook zelf natuurlijk wel weer sorteren op datum op de manier zoals je dat zou willen.

Via de link vind je een beschrijving terug van hoe je Outlook kunt instellen voor het ontvangen van mails op je Gmail-account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt gmail binnenhalen in Thunderbird (of outlook). Als je in het onderwerp van de mail Maandag, dinsdag etc laat opnemen kun je een regel maken die de mail bij binnenkomst verhuist naar een door jouw opgegeven map. Ik heb Thunderbird, maar je kunt daarin helaas niet sorteren op het type dag. Je kunt het natuurlijk altijd bij de makers aankaarten als een verbetering.