Hotmailaccount is geblokkeerd?

Ik wil net mijn mail checken, maar het account is opeens geblokkeerd. Iemand een idee hoe dit gebeurt is, en wat ik eraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet meer precies, hoe het werkt. Maar als het goed is als je op http://mail.live.nl hebt geprobeerd in te loggen staat er ergens een linkje om je account weer te activeren. Hiervoor moet je dan oude wachtwoorden invullen, de onderwerpen van de laatste emails die je hebt verstuurd & ontvangen e.d.

Het kan zo zijn dat een spambot toegang heeft gekregen tot jouw mailbox en dus via jouw email spam begon te versturen. Misschien heb je toevallig gemerkt dat je laatste tijd veel mailtjes hebt ontvangen "Delivery notification status (Failure)" o.i.d?

Ik heb dit zelf ook gehad en had binnen een dag m'n account weer terug.