http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/laptop/mini-laptop/packard-bell-dot-se-p-785nl-mini-laptop/C31_6F4_FG5_739846/?cm_mmc_o=7BBTkwjltB55bETCjCkz5fB5j2NvxdSCjCFbEbCkz5fB5j2NvxdSd7DCjCIN9oSx

Deze is iets duurder. Maar lang zo slecht nog niet. Kun je ook film op kijken. En de harde schijf is best groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Meestal die van packer bell
zijn zo ongeveer 200 euro
xx mooiemense
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK zag op kieskeurig de goedkoopste staan van 194 euro.
10 inch.
Het was een packard bell dot Se -765
Er staan er nog meerdere op.
12 jaar geleden
Asus minilaptop bij wehkamp. als je daar bij de minilaptops bent zie je hem vanzelf staan. naam weet ik verder niet. staat dat ergerns dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb er ook 1 van asus
van mij werkt goed, al hou ik meer van grote laptop (ook asus:)
ik heb een minilatop heel onhandig maar wel 200,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even voor je rondgekeken en kwam op de volgende netbook uit:

Packard Bell DOT SE-765NL (€199)

Voor de rest zijn er wel verschillende te vinden die tussen de €200 en €300 in zitten, zoals:

Acer Aspire One Happy - Intel ATOM N570 (€265)
Packard Bell DOT SE/P-785NL (€249)

Kortom, voor €200 is je keuze (zeer) beperkt, maar als je er een paar tientjes bij doet (of: kunt doen), heb je al een grotere keus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Packard bell 10,1 inch voor 199 euro gekocht een paar weken geleden hier in Nieuw Vennep.