Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik een twitter button in mijn mail of op mijn site die dan direct doorverwijst naar mijn twitteraccount?

Graag op eenvoudige manier uitgelegd.
Het is dus de bedoeling dat ze op t vogeltje klikken en dan direct op mijn twitter account komen.

Toegevoegd na 3 dagen:
Alvast allen bedankt voor de antwoorden, nog 1 vraag, kan ik dat ook onder de mails zetten die ik verstuur? Of alleen op mijn website?

Toegevoegd na 6 dagen:
Op de website is het duidelijk, maar onderaan mijn mail weet ik nog niet hoe het moet, kan iemand me dat nog even uitleggen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet een afbeelding maken, met daarin een link. Kijk eens op followmebutton.com/ of www.twitterbutton.nl/.

Toegevoegd na 3 dagen:
Mogelijk voor site en mail.

Toegevoegd na 6 dagen:
E-MAIL: Je voegt een afbeelding in in je mail (een 'follow-button), selecteerd de afbeelding en klikt tenslotte op 'Invoegen > Hyperlink.' Bij de bron vul je in: http://www.twitter.com/gebruikersnaam. Op de plek 'gebruikersnaam' vul je je eigen gebruikersnaam in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat staat op de website van Twitter. Ga naar de volgende pagina en klik op de afbeelding die je wilt gebruiken. Dan verschijnt de htmlcode in beeld en die kun je zo in je website plakken.

http://twitter.com/goodies/buttons


Als voorbeeld van een link met een "middelgroot" vogeltje (Vul voor ?????? in: je accountnaam bij Twitter):

(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op developers.twitter.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u bent ingelogd op twitter, ziet u rechtsbovenaan u naam. Klik op u naam en kies voor settings/instellingen. U krijgt een scherm met u instellingen te zien.

Als u op de tab profile/profiel klikt, kan u daar u website invoegen en daaronder staat "add twitter to your site". Klik er op en dan de aangewezen/verdere stappen volgen.

Als u de keuze hebt gemaakt tussen de volgknop, tweetknop, widgets of twitter logo/pictogrammen(zie afbeelding) en de aangewezen stappen hebt gevolgt, zou u een html code moeten bekomen en deze plakt u op de plaats in u website waar u wil dat de twitter button verschijnt.

Dat is het, helemaal niet moeilijk!

Veel succes en ik voeg als bron een rechtstreekse link naar de betreffende pagina toe.

Groeten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding