Ik heb een foutcode bij windows live mail, wie weet wat dit betekent?

Ik krijg als ik mijn mail open en hij gaat kijken of ik nieuwe mails heb het volgende bericht:

Voor het account ...... (.......) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.

Server: 'pop.xxxxxx.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
Socket-fout: 10053

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

17 OKTOBER 2011 in XS4ALL / KPN Het lijkt erop dat KPN een storing ondervindt op haar e-mail dienstverlening. Kunt u ook niet mailen op dit moment? Laat hieronder een reactie achter. Update (17 oktober 2011, 14:00): de storing is bij KPN bekend, staat aangemeld sinds 13:36. Wanneer de storing is opgelost, is niet bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een netwerkfout en heeft te maken met iets wat tussen WLM en de server staat,b.v. een firewall.
Schakel die eens uit en probeer het nog eens.anders ff socketfout 10053 intikken in google
Bronnen: