Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) Hoe stel je dit in voor de router?

ik moet deze Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) helemaal invullen om internet te krijgen, nou wouw ik mijn router aan sluiten maar dan werkt het niet moet ik deze setting ook in mijn router zetten?

Ik heb al in mijn router zitten kijken maar ik kom er niet uit ik hoop dat iemand me kan helpen.

Mijn router is ''Linksys WRT160N V3''

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Jouw probleem ken ik niet. Als je een tweedehamds router hebt dan lijkt een reset de eerste stap. Factory defaults. Wellicht vind je
een verzonken knopje op de behuizing-hou die dan 10 seconden ingedrukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik DHCP server uit zet kan ik geen Maximum Number of users aanpassen hoe zit dat? ik heb ook even fotootje geplaatst hoe mijn router page er uit ziet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dhcp uitzet, distribueert je router geen ip adressen.
Deze moet je dan handmatig instellen op de pc's gekoppeld aan de router.
Heb je dat ip adres van je provider gekregen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit zijn de adressen van mijn vriendin universiteit.
Het is vrij simpel om dit op de computer in te stellen maar het is vrij moeilijk om het op een router in te stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet echt, doe precies hetzelfde als je pc onder internet setup in je router.
zet je pc vervolgens op obtain ip automatic.
dhcp weer enabled op de router en dan moet ie werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet eerlijk zijn dat de eerste reactie van spawn4resist mij ver had geholpen en de rest heb ik meer reacties van hem gekregen daar door werkt het nu perfect toch heb ik een ander best antwoord moeten geven omdat spawn4resist helaas zijn antwoord had verwijdert.

Andere antwoorden (2)

In je afbeelding staan je IP-gegevens handmatig ingevuld. Meestal stel je een router zo in, dat hij deze gegevens automatisch aan de clients verdeeld (DHCP).
In dit geval zijn het echter 'public IP-addresses' dat houdt in dat je router dit adres nodig heeft om met het internet te kunnen communiceren. Vaak krijgt je router deze gegevens van de provider, soms moet je ze inderdaad zelf ingeven.

Kijk hier http://belkashop.com.ua/products_files/WRT160N_ug.pdf op blz 6 onder Static IP hoe je je router in kunt stellen met een vast IP-adres.

Toegevoegd na 51 seconden:
En kijk hier voor meer informatie:
http://homesupport.cisco.com/en-us/wireless/lbc/WRT160N
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staan de instelgegevens voor je router

www.gebruikershandleiding.com>comp>router>linksys