Hoe synchroniseer je je iPhone zodanig met iTunes dat je alle Apps over kan zetten maar je iTunes (en ze natuurlijk op je iPhone blijven staan)?

Wil graag vermijden dat ik door een stom foutje al me Apps kwijt raak.
Zelfde geldt eigenlijk voor nummers maar weet niet of dat mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

-itunes openen, iphone aansluiten, bovenin itunes kan je je computer laten machtigen op je account. (zelfde inloggegevens als je iphone) , in het linker veld zie je je iphone staan. Druk hierop met de rechtermuisknop , selecteer aankopen overzetten. Nu worden alle aankopen overgezet.
Gebruik je computer regelmatig om al je muziek en apps over te zetten. Let op het is belangrijk dat je computer gemachtigd is . Vooral met muziek . Deze kan je maar 1 keer downloaden van itunes. Apps kan je ongelimiteerd downloaden van de appstore. Succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super thanx!