Ik wil graag foto kopiëren op Hyves op me iPod hoe doe ik dat ?

Ik wil graag een foto op Hyves kopiëren naar me iPod foto galerij maar ik weet niet meer hoe dat moet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Opslaan in je computer en dan Kopiëren en plakken naar je iPod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar het kon hè ook via je iPod doen maar dat ben ik vergeten hoe het moet
Op Hyves gaan via je iPod, de foto zoeken endaar een print screen maken en klaar is kees!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Hyves lang op de afbeelding 'drukken' en dan op "Afbeelding opslaan".