hoe kun je een programma op een extern beeldscherm laten afspelen?

hallo ik heb een extern monitor en een laptop via vga kabel verbonden, nu heb ik breakaway op mijn laptop staan en wil ik dat programma alleen op het externe beeldscherm af laten spelen maar ik wil wel op mijn laptop gewone dingen kunnen doen.
hoe regel je dit????

graag reacties.

Toegevoegd na 17 minuten:
p.s. ik heb windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Afhankelijk van het besturingssysteem dat je hebt, kun je middels Configuratiescherm -> Beeldscherm -> (scherm)resolutie instellen welk van de beeldschermen je als hoofdscherm (je laptop) wilt gebruiken.

Vervolgens start je op je laptop het programma dat je wil zien op het andere beeldscherm, en schuift het kader naar het bureaublad op het andere scherm.