Vandaag al ruim 2000 (!) oude emails in postvak in door andere instelling Ziggo- account! Kan ik dit nog terugdraaien?

Ik kreeg vandaag een aantal meldingen van kennissen dat hun email aan mij terugkwam. Na op de site van Ziggo te hebben gekeken zag ik bij hun pop3 instellingen staan dat je voor de inkomende server pop.ziggo.nl moest doen. Bij mij is dat altijd mail.home.nl geweest, maar ik dacht dat ze dit misschien veranderd hadden zonder dat ik het wist.

Ik heb dus mijn accountgegeven bij inkomende mail veranderd in pop.ziggo.nl, en toen kreeg ik dus ruim 2000 emails in verschillende mappen, en allemaal oude emails die ik al lang gelezen had, sommigen nog van 2010.

Ik kan deze dus niet allemaal ineens verwijderen omdat ik in mijn Postvak In nog emails heb staan die ik moet bewaren. Hoe is dit mogelijk dat ik dit heb, en kan ik dit nog terugdraaien zodat alleen mijn emails van voor de andere instelling er nog in staan? Anders moet ik alle andere mails die ik nog moet bewaren er allemaal tussenweg zoeken...

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik bedoel dus dat ik ze niet allemaal ineens kan deleten omdat er nog belangrijke emails tussen zitten. En 2000 emails nakijken zie ik ook niet zitten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De mails die je hebt binnengehaald, kun je niet 'ontbinnenhalen' Er zit niets anders op dan de mails een voor een te verwijderen. Als je denkt dat er nog meer oude mails op de server staan, kun je naar webmail gaan, en daar de oude mails verwijderen, zodat je ze niet binnenhaalt als je weer post ophaalt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100