Vandaag al ruim 2000 (!) oude emails in postvak in door andere instelling Ziggo- account! Kan ik dit nog terugdraaien?

Ik kreeg vandaag een aantal meldingen van kennissen dat hun email aan mij terugkwam. Na op de site van Ziggo te hebben gekeken zag ik bij hun pop3 instellingen staan dat je voor de inkomende server pop.ziggo.nl moest doen. Bij mij is dat altijd mail.home.nl geweest, maar ik dacht dat ze dit misschien veranderd hadden zonder dat ik het wist.

Ik heb dus mijn accountgegeven bij inkomende mail veranderd in pop.ziggo.nl, en toen kreeg ik dus ruim 2000 emails in verschillende mappen, en allemaal oude emails die ik al lang gelezen had, sommigen nog van 2010.

Ik kan deze dus niet allemaal ineens verwijderen omdat ik in mijn Postvak In nog emails heb staan die ik moet bewaren. Hoe is dit mogelijk dat ik dit heb, en kan ik dit nog terugdraaien zodat alleen mijn emails van voor de andere instelling er nog in staan? Anders moet ik alle andere mails die ik nog moet bewaren er allemaal tussenweg zoeken...

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik bedoel dus dat ik ze niet allemaal ineens kan deleten omdat er nog belangrijke emails tussen zitten. En 2000 emails nakijken zie ik ook niet zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De mails die je hebt binnengehaald, kun je niet 'ontbinnenhalen' Er zit niets anders op dan de mails een voor een te verwijderen. Als je denkt dat er nog meer oude mails op de server staan, kun je naar webmail gaan, en daar de oude mails verwijderen, zodat je ze niet binnenhaalt als je weer post ophaalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die hebben dan toch op webmail gestaan. Het kan iets te maken hebben met het soort account. Misschien te vergelijken met het volgende: Ik kan op mijn iPhone mijn hotmail 'binnenhalen' maar dat is meer 'inzien' want zelfs als ik ze op mijn iPhone verwijder, staan ze nog wel op mijn hotmailaccount op internet. In jouw geval heb je dus nu pas die 2000 mails binnengehaald die al die tijd nog op je server stonden.