Downgraden van een browser of besturingssysteem is helemaal niet nodig. Een 64 bits versie van Windows Vista of Windows 7 heeft zowel een 32 bits als een 64 bits browser aanwezig. Sterker nog, de 32 bits versie van Internet Explorer is na de installatie van Windows de standaard browser.

Middels de volgende stappen kunt u de 32 bits versie van Internet Explorer terugvinden:

Klik op start-> Computer en navigeer naar de volgende locatie:

C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
Rechtsklik erop -> kopieren naar -> bureaublad (snelkoppeling maken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Opnieuw Windows XP/Vista/7 32 bit installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe moet dat? :s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdens opstarten rebooten naar CD. Windows CD (32 bit) erbij pakken en installeren. Duurt ong. 2 uur. Als je het nooit gedaan heb, beter door iemand laten doen die meer verstand heeft,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar belangrijker is.. Waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraag de vraagsteller niet. Hij/zij wilt weten hoe het moet en ik gaf aan hoe hij/zij moet doen >.<"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, heb je gelijk aan.. Mijn excuses.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is voor mijn huiswerk. ik heb silverlight nodig en dat werkt niet bij 64 bit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus het zit em in jouw browser, je hebt een 32bits browser nodig, dan zal Silverlight ook werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat er niet (bijna) automatisch ook een 32 bits versie van Internet Exploiter op je PC als je windows 64 installeert?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij krijg je bij een 64Bits systeem ook een 64Bits Internet Explorer. Probeer Google Chrome eens, gewoon om te proberen, naar mijn weten is die 32Bits. Scheelt je veel werk als dat het is.
capthavoc
12 jaar geleden
inderdaad maar volgens mij heb je ook een internet explorer 32 bits versie op je pc
als het goed is staan er 2 versie internet explorer 8 op
bij die 64 bits versie staat ook duidelijk aangegeven dat het de 64 bits is de andere werkt ook gewoon
ga alsjeblieft niet overschakelen
want 64 bits computer windows versie is gewoon veel sneller
schakel desnoods over op google chrome of firefox
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal firefox wel even proberen, maar met google chrome kan ik de site van mijn school niet openen :s
Zie bronvermelding, een beetje uitleg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit had een reactie moeten zijn IN zijn eigen post..

De 64Bits browser ondersteunt blijkbaar geen Silverlight, dus in plaats van heel Windows te downgraden naar 32Bits, kun je beter de browser downgraden. Scheelt wat werk. ;)