Hoe ontvang ik GEEN reclame mails meer van vente- exclusive?

Ik heb mij eens onbewust aangemeld op vente-exclusive een site met merkkleding die je online kan bestellen. Ik krijg er elke dag mails van en dat is echt heel irritant. Weet iemand hoe ik hier vanaf geraak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (2)

Over het algemeen vind je onderaan elke mail een (heel klein en verstopt) linkje om je uit te schrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kun je je onderaan afmelden en anders gewoon hun mails blokkeren.