Welk programma kan ik het beste gebruiken om filmpjes te bewerken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Pieter2011
12 jaar geleden
Met het gratis Windows Movie Maker of Windows Live Movie Maker kun je prima uit de voeten. (Dat zijn trouwens twee verschillende programma's). Als je pc op Windows 7 of Vista draait, moet je Windows Live Movie Maker installeren:
http://explore.live.com/windows-live-movie-maker
Heb je XP als besturingssysteem, dan zit Windows Movie Maker meestal al standaard op je pc.

Het beste antwoord

Als je erg pro bent moet je Sony Vegas of Adobe After Effects gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik gebruik AVS video editor, die is @#*%! fijn! alleen niet freeware. je moet hem kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sony Vegas, kan je heel veel mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens naar lightworks, het is gebruikt bij meerdere award winnende films en tegenwoordig is het zelfs gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is de movie maker, dit komt met iedere pc gratis mee.
Met een apple is imovie de beste ( Steve Jobs)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows movie maker staat meestal al standaard op een windows computer hier kun je makkelijk filmpjes mee bewerken echt een aanrader, en je kan dan bijvoorbeeld geluiden inspreeken met audiocity
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast de al genoemde programma's Pinnacle