Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wordt een nieuwe gebruiker niet gereset?

Als ik een nieuwe gebruiker aanmaak in Vista staan dezelfde programma's erop. Als je die verwijderd worden die overal verwijderd. Kan dit anders of is dit alles?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
700

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een programma installeert kan je aangeven of je hem wil installeren voor alleen jij of voor iedereen, alle gebruikers.

Als het account dat jij hebt aangemaakt een admin is kan hij dingen verwijderen en aangezien je iets van je computer verwijdert verwijder je het voor iedereen. Het is niet zo dat een programma twee keer geïnstalleerd is omdat er twee gebruikers zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor mij geldt hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet vrij zeker dat die optie er moet zijn. Of kiezen jullie nooit voor de optie "gevorderd" of iets in die trant. Want daar moet die optie tussen staan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn verschillende installatie programma's beschikbaar voor een software ontwikkelaar. Niet elke installer bied de mogelijkheid om het alleen voor de huidige gebruiker te installeren. Het ligt dus maar net aan de software die je wilt installeren of dit kan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kies in ieder geval nooit voor gevorderd. Misschien ligt het daar aan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding