kijk eens op www.gamezebo.com/games/magic-encyclopedia-first-story/tips-tricks. Op google staat gamezebo ook, let op dat je de versie tips-tricks hebt, vaak staat er dan ook achter vertaal deze pagina. Als het er niet staat kan je in ieder geval alle plaatjses zien waar alles te vinden is en wat je moet doen.

Kan je het niet vinden typ de spelnaam in op google of in gamezebo

Succes met verder spelen