bestaat er zoiets van een programmatje waarmee je een verzonden e-mail zichzelf kan laten wissen na een aantal seconden ?

Dus als de ontvanger het geopend heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee dat bestaat er niet. Je kan met sommige mailprogramma's een recall doen van verzonden mail. Maar dan moet de ontvanger toestemming geven voor het verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij verzonden mails kan je wel de optie uitzetten om die op te slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is mogelijk via zogezegde JAUS berichten, dit kun je vinden op het internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, er bestaat een service die dat kan. KickNotes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit hier een addertje onder het gras? Waar verdienen ze op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee! Gewoon proberen zou ik zeggen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lukt me niet. Wat bedoelen ze nu met: Your message has been created and can be accessed using the following link. Het bericht moet toch op het opgegeven e-mailadres aankomen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmz... je hebt gelijk. Er is iets mis met die site. Preview URL is ook al leeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt niet of niet meer geloof ik.
Ik denk trouwens dat er maar weinig mensen zo'n link openen als ze die per e-mail krijgen.