Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke videokaart is geschikt? Zie beschrijving

Binnenkort komt Skyrim uit, maar mijn videokaart kan dat spel niet hebben, (dat weet ik omdat hij oblivion ook al niet kan hebben) dus ik wil graag weten wat een goede videokaart is die dat spel wel kan dragen en ook wel een paar jaar mee kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
345

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn natuurlijk zat kaarten te koop waarmee je Skyrim kan kopen. Het ligt aan de prijs en de beeldkwaliteit die je nu en over een paar jaar wilt hebben. Als ik jou was, zou ik dan voor een mid-range kaart gaan. Die hebben over het algemeen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Bijvoorbeeld een HD6850 of een GTX550. WIl je het in superkwaliteit spelen, moet je natuurlijk iets meer geld uitgeven....

Maar als je Oblivion nu ook al niet kan spelen, moet je ook eerst even controleren of je PC het sowieso wel aankan voordat je een nieuwe videokaart koopt.

Check eerst even je (beoogde) configuratie via een site als hieronder (kijk onder "CAN I RUN"):
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=625&game=The%20Elder%20Scrolls%20V
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding