Vage blauwe kleur op de t.v scherm na het verbinden met de computer?

Hallo,

Als ik mijn pc verbind met mijn t.v dan krijg ik een vage b lauwe kleur op mijn t.v scherm alleen, ik heb ook al geprobeerd de resolutie te wijzigen, maar ondanks dit helpt het ook niet. In het verleden was het gewoon de normale kleur van mijn pc, geen idee wat ik heb gedaan het er nu niet is.

Groetjes,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heb je ze verbonden,en met welke kabel(s)?

Antwoorden (1)

Als je de computer met een VGA-kabel aan de TV verbindt dan kan het zijn dat één van de kleuren rood, groen en blauw ontbreken doordat de stekker niet goed aangesloten is of dat een van de 15 pennetjes verbogen of afgebroken is.
Ook kan een kabelbreuk de oorzaak zijn.
Bij het ontbreken van de kleur rood zal het hele scherm alleen met blauw en groen aangestuurd worden, alles krijgt dan een cyaan-kleurige tint.