Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel nummers gaan er op een ipod van 8 gb?

Dacht dat er bijna 2000 nummers op konden maar heb er maar 233 op.
Doe ik wat verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het ligt aan de lengte van de nummers, er kunnen geen 2000 nummers van een uur op. Er kunnen denk ik rond de 1000-1250 nummers op van gemiddelde lengte. Heb je een ipod touch? Dan ligt het ook aan de hoeveelheid apps die je hebt. Heb je een ipod nano dan kun je er zeker 1000 op hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschilt per grootte van een nummer maar ongv. 2000 bij mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gemiddelde mp3(gecomprimeerde) nummer duurt 3min en is 3mb Dus: 8GB=8000MB aantal nummer is 8000/3=2666 nummers. Er bestaan ook minder gecomprimeerde nummers, b.v. .flac in dat geval is de groote van het liedje beduidend groter en dus het max. aantal nummer kleiner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eens met vorige reacties: afhankelijk van het formaat (neem aan mp3) en de bitrate. In mijn collectie is 8Gb gemiddeld ca. 2000 nummer.
233 is dus in ieder geval veel te weinig.
Je hebt dus met laden iets fout gedaan, of misschien heb je het .WAV formaat geladen. Dat is muziek die niet is gecomprimeerd (kleiner gemaakt) en dat zou verklaren waarom je er zo weinig nummers op krijgt.

Als je er niet te veel verstand van hebt: gebruik dan .mp3 of .wma dan heb je het meeste kans op resultaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding