Netwerk bridgen met xbox live?

Hallo,
Ik wil het netwerk van mijn laptop bridgen met mijn xbox. Alleen als ik dus op de knop "een verbindingsbrug maken" klik krijg ik de volgende foutmelding: U dient minimaal twee netwerkverbindingen te selecteren die niet voor internetverbindingen delen of voor dr firewall voor internetverbindingen worden gebruikt. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zult in ieder geval moeten zorgen dat er dus minstens twee netwerkverbindingen *beschikbaar* zijn die a. niet voor een ICS (internet connection sharing / internetverbinding delen) zijn ingezet en b. waarop de Windows Firewall uitgeschakeld is. Waarschijnlijk heb je die vereisten dus niet en krijg je dus meteen de foutmelding. Vertel eens wat meer over je verbindingen en of je dat al gecontroleerd hebt.