Hallo, als er iemand komt bij mij met een laptop hoe kan ik dan diegen toegang geven tot mijn internet? kun je mij de stappen weergeven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als deze persoon gebruik gaat maken van een met wachtwoord beveiligd draadloos internet, dan hoeft deze persoon alleen je wachtwoord te weten en onder welke naam jouw draadloos internet is. Hij/zij klikt dan op netwerkcentrum openen en de draadloze netwerken zijn dan zichtbaar. Als er dan op jouw Internetnaam klikt wordt er automatisch gevraagd naar wachtwoord. Als deze word ingevuld start de verbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan als je draadloos internet hebt, dan geef je t wachtwoord en kan diegene op jou interNet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien je een graadloze verbinding hebt middels een router dan ik de laptop met de instellingen voor netwerk de netwerksleutel(wpa code) invoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Snap jij zelf je antwoord als je het nog eens goed leest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach,een tikfoutje.
Kan gebeuren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je over de tikfoutjes heen leest is het nog niet te begrijpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
praat aub nederlands, we zijn niet allemaal afgestudeerd in hiërogliefen?
Als die laptop voorzien is van een draadloze adaptor en deze aan staat ( bij sommige laptop moet je deze door een knopje in te drukken activeren) dan zie je rechts onder in de taakbalk links van de tijd een soort oplopende balkjes. Ziet er net zo uit als op vele mobieltjes. KLik hierop met derechter muisknop, je krijgt een lijst van beschikbare netwerken in jouw omgeving. Je zoekt de goede uit klikt hierop er wordt gevraagd verbinding maken. KLik hierop
Na een zoekvenster wordt er om een wachtwoord ( sleutel) gevraagd . Die zou je moeten weten van de monteur die het aangelegd heeft of aan de ondewrzijde van het adsl modem
wep cq WPA code.
Succes
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar niemand over praat, maar wel verreweg het meest simpele is, het volgende;
Heel simpel een netwerkkabeltje in de router (of switch) bij geprikt en het andere uiteinde in de gast-laptop. Klaar is kees, geen pasword geen zoeken, gewoon direct werken.