hoe moet je iemand twitteren??

ik weet wel hoe twitter werkt maar ik weet niet hoe je iemand moet twitteren op de pagina van iemand

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Stuur een tweet met "@*twitternaam* bericht"

Vervang *twitternaam* wel door de gebruikersnaam van degene waar je een tweet naar wilt sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op de pagina met het volledige profiel van die persoon zit, is het simpel. Onder de knop "Following" of "Follow" zit een veld met de tekst "Tweet to @Huppeldepup" Klik daarin en type je berichtje achter "@Huppeldepup" en druk onder het veld op "Tweet". Klaar!

Zit je nog niet op die pagina, dan klik je in de tweetlijst op de Naam van die persoon en daarna rechtsboven nog een keer, of op "View full profile"