Een gewone laptop, tenzij je langdurig in een Suzuki Alto op vakantie gaat, want daar past een een gewone laptop niet in :).
Dat was ff gekscherend, maar geeft al aan dat ruimte (en gewicht) het belangrijkst is.
Wil je hem elke dag in je tas mee naar school zeulen dan zal een mini laptop waarschijnlijk beter bevallen. Of als je een lange fietstocht maakt, of vaak in de trein reist, etc.

Heb je ruimte genoeg, wordt je niet moe van een zware tas, en hoef je 'm niet elke dag mee te sjouwen, dan zou ik eerder voor een gewone laptop gaan vanwege het grotere scherm - dat lijkt mij gewoon veel plezieriger lezen (en kijken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ook :).
in de meeste kleine laptops (mini laptops) kun je geen cd tjes doen tenminste die mijn zus had en zit niet erg veel geheugen op. Het beste is om een grote laptop te kopen maar ik weet niet waarvoor je hem wilt gebruiken als je dat even post dan kan je je vertellen welke prijs en soort. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een mini laptop is te vergelijken met een netbook.
de processor is vaak niet erg snel of krachtig.
mini laptops zijn het best geschikt om te internetten, niet voor games en foto en videobewerking.
in plaats van een mini laptop kan je beter een tablet nemen.