Tips voor computer

Ik wil graag een vaste computer kopen het liefst onder de 1000 euro,
Maar ik wil wel games op kunnen spelen maar ook gwn voor nornaal gebruik. Iemand tips? (ben geen hardcore gamer dus hoef niet zo heel goed te zijn)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

je zou hier eens kunnen kijken:
http://gamepc.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1000 euro is best veel voor een PC als je geen hardcore gamer bent.

Zelf gebruik ik vaak Pricewatch van Tweakers.net om een beetje te kijken wat een goeie prijs is voor complete systemen of losse onderdelen. Daar staan spullen van stapels winkels, je kan er vrij aardig vergelijken en ervaringen van gebruikers lezen.

Ik bouw m'n spul zelf, in vergelijking tot alles los kopen bij de lokale PC-boer of tweakers.net te gebruiken gok ik dat ik via tweakers zo'n 50% minder heb uitgegeven voor m'n laatste PC.