Dat ligt niet bij Word maar bij je printer. Op mijn printer kun je in het printer-selectie scherm kiezen om handmatig dubbel te printen. Dan print hij eerst de voorkant, stopt, dan stop je hem weer achterstevoren in en klikt op doorgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe ik ook altijd. +
Dat ligt aan de printer eigenschappen. Als je een huis tuin en keuken printer hebt, zal je de even pagina's moeten afdrukken en daarna de geprinte pagina's terug in de lade en dan de oneven pagina's afdrukken. Als je een luxere printer of een multifunctional hebt, kun je bij eigenschappen duplex aan (=dubbelzijdig) aanklikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is afhankelijk van je printer. Wanneer je in word op afdrukken klikt kan je je printer selecteren. Klik vervolgens op eigenschappen in dat scherm. Daarmee kom je in de opties voor je printer, waar je (vaak) dubbelzijdig kan kiezen.
Andere optie is eerst oneven nummers printer, vervolgens de geprinte stapel papier weer in de printer doen en de even pagina's printen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenschappen printer.
Pagina-instelling.
Dubbelzijdig afdrukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In word:
Bestand
-->afdrukken
-->in het menu aanvinken 'dubbelzijdig afdrukken' en dan wijst het zichzelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mits je een printer hebt die dit kan...