Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

voor hoeveel kan ik mijn computer verkopen?

Videokaart: Nvidia Gforce 9600 GT
Processor: Intel dual core 3.00 GHZ
Ram: 2gb

windows xp home edition

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Hoi jesseb, dit hangt nog van wat meer dingen af. Wat voor type dual core is het(bijv E8400, dit kun je zien in het gratis te downloaden programma CPU-Z)? Is het een pc van een merk(zoals hp of acer) of was het een zelfbouw pc. Als het zelfbouw was, wat voor behuizing heb je gebruikt en wat voor voeding zit er in.

Afgaande op de info die je tot nu toe hebt gegeven denk ik dat tussen de 100 en 150 euro een eerlijke prijs zou zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het moederbord is ook belangrijk trouwens :) dan weet de koper wat hij eventueel nog zo kunnen uitbreiden aan de pc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even op bijvoorbeeld marktplaats kijken wat er gevraagd wordt voor soortgelijke computers
Dan heb je een richtprijs
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing