Hoe kan ik een bericht op Twitter sturen zodat IEDEREEN het kan lezen?

Ja, je snapt 't al, ik begrijp niet zo heel veel van Twitter. Er is binnenkort een reunie van de lagere school waar ik op zat in Groningen en nu wil ik proberen via Twitter dit bekend te maken aan degenen die zich nog niet opgegeven hebben of het nog niet weten...

Wie kan me helpen?
En wie weet nog meer een 'middel' om mensen te bereiken voor een reunie?

Het beste antwoord

In principe zijn al jouw tweets voor iedereen te lezen. Je moet alleen zorgen dat hij opvalt. Dit doe je door er zinvolle hashtags in te zetten, bijvoorbeeld #reunie #schoolnaam #plaatsnaam

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder zijn er op Hyves ook groepen waar (oud)schoolgenoten samenkomen. En je hebt natuurlijk www.schoolbank.nl.
bamibal