hoe kan je een film kopiëren?

op sites kan je films downloaden, maar hoe kopieer je dan zo'n film?
als ik een film download, wil ik graag een Dvdrip, dat is een kopie van een film, maar ik wil dat ook graag kunnen :D
plz wie kan mij helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
ik snap je vraag niet helemaal, wat wil je nu precies weten? hoe je een dvd brand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon via piratebay torrents downloaden is veel makkelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij/zij?? wtf ik heb een foto man! (dus hij :P)

Het beste antwoord

Dat doe je met dvd rippers. Hier zijn een paar voorbeelden waar je dat mee doet. Zie link. Maar er zijn nog zat andere hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een ripper en een programma dat van de DVD bestanden op je Harde schijf één bestand maakt dat zo groot is als je wilt. DVDFab kan dat allebei als de beste. KMPlayer is de beste speler (gratis).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met windows mediaplayer kun je films e.d. rippen.