Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat Word niet wil starten?

Als ik Word op wil starten komt dit tevoorschijn:
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het Configuratiescherm.
Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

staat er achter het bestand .doc?

anders even naam wijzigen en hierop laten eindigen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er staat .nlk maar hoe verander je dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klik erop en kies naam wijzigen, zit het in een ander bestand, open het en sla het op en eindig op .doc (haal wat er nu achter de punt staat weg)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
word wil gewoon helemaal opstarten en als ik op naam wijzigen klik dan is dat gewoon alleen de naam..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor, document is dan ook anders
Dan start je WORD niet op, maar klik je op een document wat je blijkbaar in WORD wilt openen, maar een extensie heeft die WORD niet aankan.

Start WORD op en openen dan het bestand wat je wil gebruiken, dan gaat alleen goed als WORD de bestandsextensie (Bijv. .doc of .rtf etc..) herkent.

Uit toevoeging: Een .nlk bestand is een onbekende extensie, daar kan WORD niets mee. PS Bedoel je soms een .lnk (dat is nl. een snelkoppeling) ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing